7.3.10

lubię moją maszynę,
daje mi rozsądne powody do nie robienia budownictwa.




e.

5 comments:

  1. jest ona bardzo ładną babciną spódnicą i bardzo ją już lubię.
    nie wiem jak obszywac dziurki na guziki!

    zrobie Ci pakiet eliwerowych metek! to bedzie dobry pretekst do nierobienia budo.

    w.

    ReplyDelete
  2. supeeer! koniecznie przynieś mi je na jutro na budo o 8:30 pamietaj nie o 8:15, wiec można być jeszcze później hihi

    tylko zrób dziurki w metkach jak możesz bo nie wiem czy dogrzebie się do dziurkacza.

    do dziurek guzikowych jest stopka, taka plastikowa, i do tego na pokrętle są 4 kroki, przód, mocowanie, tył, mocowanie. i jak sie to zrobi to trzeba takim czymś do prucia zrobić dziurke w środku tego. hmmm to jest łatwiejsze niż opisałam :D

    e.

    ReplyDelete
  3. Tak się właśnie ostatnio zastanawiałam jak się te dziurki robi.. Dzięki ;)

    ReplyDelete
  4. śliczna spódniczka :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous11.4.10

    piękna spódniczka ;) tak się tylko zastanawam jaką masz maszyne...?

    ReplyDelete